Уебсеминар за продажбите по време на криза

0
236

Уебинарът, който сме подготвили, засяга най-невралгичната част от бизнеса в условия на криза – продажбите. Основните въпроси, които Любомир Гетов и Георги Илиев ще разгледат по време на тричасовия семинар, са следните:

  • Как да продаваме въпреки свиването на пазара?
  • Кое, освен цената, мотивира клиентите да купуват?
  • Как да комуникираме с клиентите във време на криза?
  • До колко брандът е от значение по време на рецесия?
  • Мърчандайзинг в условия на свиващ се пазар?
  • Как да мотивираме търговците си да работят ефективно?

ЛЕКТОРИТЕ:

Любомир Гетов е професионалист с доказани мениджърски качества и дългогодишна кариера в търговската сфера. Сертифициран управленски консултант- CMC, работи и по консултантски проекти към ЕБВР. Дейността му е свързана с разнообразни проекти, както в България, така и в чужбина. Бизнес треньор с повече от 10 години опит във воденето на обучения за различни български и международни структури.

Георги Илиев е собственик и изпълнителен директор на „Глобал Маркетинг” ООД. Компанията има над десет годишна история, а дейността ѝ е ориентирана към маркетинга в точките на продажба и по-точно маркетингови проучвания свързани с потребителските навици в процеса на пазаруване, позиционирането на търговските марки на регала в конкретни стокови групи, както и осъществяването на мърчандайзингова и промоционална дейност.

ЗАПИСВАНЕ ЗА УЧАСТИЕ:

За да се включите в семинара, попълнете регистрационната форма, която ще намерите на: https://forms.gle/hW2cChd18owyLtBG6

ЦЕНИ И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:

Цената за включване на участник е 75 лв. При записване на повече от един участник от една компания, цената за всеки следващ е 50 лв. Таксата за участие можете да заплатите по банков път.

Анадър Пойнт Адвайзърс” ЕООД

Банка ДСК ЕАД, BIC STSABGSF, IBAN BG33 STSA 90000 227 48 130

Срокът за регистрация и заплащане е до 12.00 ч. на 24.04.

След регистрация и плащане ще получите линк за достъп до събитието.

Очакваме ви на 24.04. /четвъртък/ от 14.00ч. до 17.00ч., за да ви представим нашия поглед върху Продажбите по време на криза.