Таня Герова, управител, „Брайт Лайнс Карго”: Работим от дистанция – бързо и сигурно

0
442

Точно в такъв кризисен период клиентите се обръщат към сигурни и доказали се компании

От началото на 2020 година, ние от „Брайт Лайнс Карго” работим в променени условия.

Китайската Нова Година, която започна от средата на януари, продължи в драматичен режим – борба с COVID – 19.  Още тогава се появиха първите  сигнали за забавяния във веригата доставки, в това число увеличение на транзитните времена и повишаване на транспортните разходи.

И само след месец фронтът вече е навсякъде,  борбата с вируса е повсеместна.  Регистрираме събития, немислими и несрещани до този момент: авиопревозвачите са приземени, пътнически самолети се трансформират в товарни, контейнерните линии отменят отплаванията с много кратко предизвестие.

Често транспортът е сравняван с кръвоносната система на човешкия организъм. По транспортните  артерии се движи практически всичко от животоспасяващи медикаменти до резервни части, машини, оборудване, суровини, материали, хранителни продукти и стоки от първа необходимост.  Транспортно – логистичният бранш е жизнено важен за световната икономика, затова потоците от товари не трябва да спират. Транспортът  трябва да продължи да фукционира нормално, но веригите доставки вече са сериозно нарушени – резултат от рязкото намаление на търсенето и спирането на основни отрасли на световната икономика.

В тази изменена среда ние търсим адекватни отговори на ежедневните предизвикателства в бранша. А те са много – от анулирани полети, претоварени пристанища и летища, недостиг на капацитет, до проблеми с ликвидността и риск за нормални разплащания.

Трябва да призная, има обаче и факт, който ни радва. Осигурихме оптимален и работещ модел, който функционира в полза на клиентите ни и защитава здравето на нашите служители. Още от първият ден на въведеното в страната извънредно положение, целият ни екип имаше готовност за работа от къщи.

Благодарение на въведения от нас уеб базиран софтуеър, непрекъснато развиван и тестван през годините, както и инвестициите във физическа инфраструктура, ние можем да работим безпроблемно и от дистанция – бързо и сигурно.

В офиса се редуват само един или двама дежурни, които извършват физическа обработка на пратките в това число – нейното етикиране, предаване на  авиолинии, разпечатване на документи и т.н.

Вярвам, че точно в такъв кризисен период клиентите се обръщат към сигурни и доказали се компании. В момента изборът на адекватна схема за транспорт, предвид действащите ограничения, изисква много повече време и труд в сравнение с предишните. Трябва креативност, трябва доверие, експертни и гъвкави партньори с устойчиво развитие.

Те са тези, които могат да предоставят на своите клиенти нужните на всички работещи решения.