Каква е ролята на събитийния мениджмънт за бизнеса?

Главната цел на едно добре организирано парти, разбира се, е да създаде среда на забавление. Обожавам работата си заради тази и страна.  Но когато говорим за бизнес, събитията са ключова възможност за брандовете да изградят взаимоотношения и доверие с клиента си, като предлагат онова незаменимо, лично, човешко и емоционално докосване.

Според скорошно проучване, събитията се оказват най- ефективния маркетингов канал – 3 пъти по- ефективен от дигиталната реклама. И не казвам това, защото събитийния менджмънт е моя страст. Замислете се, как са започнали приятелствата ви? Едно добро парти винаги е предпоставка за история с продължение.

Как COVID промени плановете ви?

COVID пандемията повлия на всички ни и ни изправи пред тежки предизвикателства. Аз няма да говоря само за себе си, защото събитийният бизнес осигурява работа на хора от различни сфери – артисти, технически работници, обслужващ персонал и мениджмънт. Няма да крия, че непредвидената ситуация, пред която 2020 г. ни постави е трудна. Но трябва да се справяме и адаптираме към изискванията на новото време. Аз съм оптимист и вярвам, че тези трудни за всички ни времена са урокът, който да ни направи по- добри и по- силни.

Какво мениджерски решения се наложи да направите?

Сред уроците, които пандемията ни „преподаде“ е разликата между лидер и щеф – доректор. За мен най- належащо в тази ситуация беше да помисля,  как да задържа екипа, с който работим. От чисто човешка и от бизнес гледна точка трябваше да взема решения, които да съхранят най- важното ядро на всеки бизнес – хората.

Как изглежда събитийния бизнес по време на кризата и след нея?

Животът след COVID няма да бъде същият, но както кризата затвори много врати, открехна и много прозорци. Трябва да сме отворени за нови похвати и идеи, да планираме умно и да се адаптираме. Мерките към момента позволяват събитията да се случват при стриктно спазване на мерките за сигурност. Съобразяването с тези предписания е от особена важност не само за бизнеса, но най- вече за безопасността на гостите и хората, които работят по време на събитието…

Цялото интервю прочетете безплатно в новия брой на сп. Business Club ТУК