Организират онлайн форум с лектори от седем пазара на Балканите

0
75

На 12 май, с начало 16 часа, мрежата от комуникационни агенции на Балканите SEEnthesis  организира експертен онлайн  форум. Събитието си поставя за цел да подкрепи бизнесите, които оперират или имат интерес към региона на Балканите с последни данни за всеки един пазар, анализ на потребителското поведение в новата реалност, както и очертаване на възможности и рискове.

В рамките на час и половина ще бъдат представени анализи и тенденции за България, Румъния, Гърция, Хърватска, Албания и Северна Македония. Участниците ще получат достъп до пазарни проучвания и експертни препоръки.

Форумът е в унисон със стремежа на агенциите от мрежата да предоставят на клиенти и партньори актуална информация с цел адаптиране на бизнес модели, комуникационни подходи и адекватно бизнес поведение в периода на и след кризата с Ковид-19.

Имаме криза, но ние на Балканите сме научени да живеем кризисно и да прилагаме гъвкави и творчески подходи ежедневно. Събитието ще бъде полезно както за бизнеси, които вече оперират в региона, така и за такива, които имат интерес да проучат възможности  и нови пазарни ниши за реализация на продуктите и услугите си. Ние виждаме потенциал за експанзия на най-смелите бизнеси и брандове, които ще се възползват от нестандартната ситуация, за да си спечелят конкурентна преднина. А нашето обединение е насреща, за да изгради тяхната печеливша комуникация, при това в спешен порядък“, казва Катя Димитрова, управляващ партньор на Интерпартнерс

Форумът е безплатен и с предварителна регистрация в платформата ZOOM на следния линк:

https://us02web.zoom.us/j/81951387591  

За SEEnthesis :

SEEnthesis / The Balkan Hub е стратегически алианс от 7 компании, специализирани в сферата на маркетинг комуникациите и консултантските услуги в региона на Балканите.  Обединението, създадено от Интерпартнерс Груп България, включва агенциите WhiteAd (Гърция), Media Concept Store (Румъния), Domino Communications  (Сърбия), New Moment Albania, New Moment Skopje (Република Северна Македония) и Communications Lab (Хърватска). Всяка от предприемаческите компании има свой профил в областта на маркетинг комуникациите, солидно портфолио от местни и международни клиенти и амбиции да се включи активно в интеграционния бизнес процес в региона.

За Интерпартнерс

Създадена през 1992 г. като агенция за пълно рекламно обслужване, през годините Интерпартнерс развива собствени специализирани брандове: Interimage /пиар/, Media Camp /медия стратегии и купуване/, вътрешно видео производство под името WOW Videos. Сред клиентите на групата са Американският университет в България, Schneider Electric, Deichmann, Девин АД,  Сладкарници „Неделя“, INTERSPORT, Saint-Gobain Glass, Britos, Европейската комисия, Националната агенция за приходите,  Бизнес клуб “Белгия – България – Люксембург” и др.